حمل و نقل بین المللی از آمریکا

توسط ادمین
20 آوریل 2023
0 دقیقه خواندن
حمل و نقل بین المللی از آمریکا

حمل و نقل بین المللی از آمریکا به 2 روش دریایی و هوایی میسر است. با توجه به اینکه آمریکا یکی از بزرگترین و قدرتمندترین کشورهای جهان است، حمل بین المللی از آمریکا تأثیر فراوانی بر روی بازار جهانی دارد.

اگر می‌خواهید درباره نحوه حمل و نقل کالا از آمریکا اطلاعات کسب کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتها با ما همراه باشید. ما در این مقاله از وبسایت خدمات بازرگانی آموت قصد داریم نکات مهم ارسال بار دریایی و هوایی از آمریکا را در اختیارتان قرار دهیم.

حمل و نقل دریایی از آمریکا

همانطور که در مقدمه به آن اشاره کردیم یکی از روش‌های حمل کالا از آمریکا، روش دریایی است که مزایا و معایب خاص خود را دارد. شهرهای بندری زیادی در آمریکا وجود دارد و حمل بار به روش دریایی از طریق همین شهرها به بنادر شهید رجایی، بندر عباس، بوشهر و امام خمینی صورت می‌گیرد.

حمل و نقل بین المللی از آمریکا به روش دریایی در مقایسه با روش هوایی از لحاظ هزینه، مقرون به صرفه تر و البته زمان بر تر است.

  دانستنی‌های حمل بار به کانادا

لازم به ذکر است که حمل دریایی کالا از آمریکا به ایران به صورت مستقیم امکان پذیر نیست و به روش کراس استاف صورت می‌گیرد؛ به این معنا که کالای ارسالی ابتدا به یک مقصد میانی به عنوان مثال دبی و سپس به ایران ارسال می‌شود.

حمل و نقل هوایی از آمریکا

روش دیگر حمل کالا از آمریکا به ایران، روش هوایی است که از اغلب شهرهای آمریکا از جمله لس ‌آنجلس، نیویورک، فیلادلفیا، دالاس، شیکاگو، سن دیگو، سن آنتونیو، هیوستون و … صورت امکان پذیر است.

حمل و نقل هوایی، سریع‌ترین روش حمل کالا از این کشور است؛ به طوری که تقریبا پس از 7 الی 10 روز کاری، کالای مورد نظر به ایران خواهد رسید. این روش برای حمل کالاهای زیر 500 کیلوگرم مناسب است.

مسیرهای دریایی، هوایی و ترکیبی از آمریکا

کالاهای ممنوعه جهت حمل از آمریکا به ایران

با توجه به قوانین بین المللی، واردات برخی کالاها از آمریکا به ایران ممنوع است، از جمله:

  • انواع ارز
  • جواهرات، طلا و سنگ‌های قیمتی
  • مواد مخدر و مشروبات الکلی
  • الماس خام
  • انواع سلاح (گرم و سرد)
  • تجهیزات قمار
  بررسی روش‌های حمل بار از ایتالیا

نتیجه گیری بررسی حمل و نقل بین المللی از آمریکا!

حمل و نقل بین المللی از آمریکا به عنوان یکی از پایه‌های اصلی تجارت و اقتصاد جهانی تلقی می‌شود. با توجه به نقش بسیار مهم آن در توسعه صنعت و تجارت جهانی، ادامه و تحکیم آن برای رشد و توسعه اقتصادی بسیار ضروری است.

در آخر لازم به ذکر است که آموت با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه حمل و نقل بین المللی، قادر به ارائه خدمات مربوطه با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت است.

اکنون شما عزیزان می توانید سوالات و یا تجربیات خود را در زمینه حمل و نقل بین المللی از آمریکا با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.