حمل و نقل بین المللی به بوسنی، کرواسی و اسلونی

توسط ادمین
20 آوریل 2023
1 دقیقه خواندن
حمل و نقل بین المللی به بوسنی، کرواسی و اسلونی

حمل و نقل بین المللی به بوسنی، کرواسی و اسلونی از خدمات بازرگانی آموت با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت به روش‌های دریایی، هوایی و زمینی، ارائه می‌شود.

بوسنی، کرواسی و اسلونی در جنوب شرقی اروپا قرار دارند. بوسنی با توجه به موقعیت جغرافیایی خود به عنوان نقطه تلاقی از دو مسیر اصلی حمل و نقل از شرق به غرب و شمال به جنوب در اروپا شناخته می‌شوند. کرواسی نیز با توجه به موقعیت جغرافیایی خود در خلیج آدریاتیک و همچنین دارا بودن دو دریاچه و مرز با صربستان، نقش مهمی در حمل و نقل بین المللی ایفا می‌کند. در نهایت، اسلونی، کشوری کوچک در شمال غربی بالکان است که به عنوان یک نقطه اتصال بین ایتالیا و کشورهای شرقی اروپا شناخته می‌شود.

ما در ادامه تمامی مسیرهای حمل بار به کشورهای بوسنی، کرواسی و اسلونی را معرفی کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

مسیرهای هوایی به بوسنی

بزرگترین و مهم‌ترین فرودگاه بوسنی

فرودگاه بین‌المللی سرایوو (Sarajevo International Airport) به عنوان بزرگترین فرودگاه بوسنی و هرزگوین، از اهمیت ویژه‌ای برای تجارت این کشور برخوردار است. این فرودگاه در نزدیکی شهر سرایوو که به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز تجاری و اقتصادی بوسنی شناخته می‌شود، واقع شده است.

با وجود فرودگاه سرایوو، تجارت بوسنی با سایر کشورها راحت‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود. بنابراین فرودگاه سرایوو به عنوان یکی از مهم‌ترین فرودگاه‌های تجاری بوسنی، تاثیر قابل توجهی در رشد و توسعه تجارت بوسنی دارد.

مسیرهای دریایی و هوایی به کرواسی

مهم‌ترین و بزرگترین بندر تجاری کرواسی

بندر رییکا، بزرگترین و مهم‌ترین بندر تجاری کرواسی است. این بندر در شمال غربی کرواسی واقع شده و دارای زیرساخت‌های بسیار خوبی برای بارگیری و تخلیه انواع کالا است. در واقع این بندر از اهمیت زیادی در زمینه ترانزیت کالا در اروپای جنوبی برخوردار است.

  راهنمای جامع ارسال بار دریایی به استرالیا

مهم‌ترین بنادر کانتینری کرواسی:

  • بندر رییکا
  • بندر پولا
  • بندر دراوا

مهم‌ترین بنادر فله کرواسی:

  • بندر پولا
  • بندر سیبنیک
  • بندر دراوا

مهم‌ترین و بزرگترین فرودگاه کرواسی

فرودگاه بین‌المللی زاگرب واقع در پایتخت کرواسی، زاگرب، به عنوان بزرگترین و مهم‌ترین فرودگاه کرواسی شناخته می‌شود.

فرودگاه بین‌المللی زاگرب به عنوان دروازه هوایی اصلی کرواسی، نقش بسیار مهمی در توسعه تجارت این کشور ایفا می‌کند. به بیانی دقیق‌تر این فرودگاه با ایجاد بستری ایمن و به‌روز برای واردات و صادرات کالاها به کشورهای اروپایی و جهانی، تاثیر مهمی در توسعه تجارت کرواسی دارد.

به علاوه، فرودگاه زاگرب ارتباطات هوایی بسیار خوبی با شهرهای دیگر کرواسی دارد و امکان دسترسی آسان به بازارهای مهم این کشور از طریق آن فراهم است.

مسیرهای دریایی و هوایی به اسلونی

بندر کوپر؛ مهم‌ترین و بزرگترین بندر تجاری اسلوونی

بندر کوپر دارای زیرساخت‌های بنیادین و نوینی است که به رشد صنعت و تجارت اسلونی کمک شایانی می‌کند. بندر کوپر به عنوان مهم‌ترین درگاه دریایی کشور، بیشترین تعداد کالا و کشتی را دریافت و ارسال می‌کند. این بندر به عنوان درگاه ورودی و خروجی اسلوونی به بازارهای اروپایی و جهانی خدمات می‌دهد و در حمل و نقل کالاهای سنگین و حجیم مانند فلزات، زغال سنگ، گندم، کود و … نقش مهمی دارد.

همچنین بندر کوپر به دلیل قرارگیری در موقعیت جغرافیایی استراتژیک، به عنوان درگاه ورودی و خروجی به بازارهای خاورمیانه، آسیای مرکزی و حتی چین مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، با توجه به وجود خطوط ریلی و جاده‌های بزرگ در نزدیکی بندر کوپر، این بندر به عنوان یک شبکه حمل و نقل چند جانبه مهم در اروپا شناخته می‌شود.

  فریت بار فرودگاه امام چگونه است؟

فرودگاه لیوبلیانا؛ مهم‌ترین و بزرگترین فرودگاه اسلوونی

فرودگاه بین‌المللی لیوبلیانا که با نام لیوتپلیا نیز شناخته می‌شود، بزرگترین فرودگاه اسلونی است. این فرودگاه در فاصله ۲۵ کیلومتری شمال شرقی پایتخت اسلونی، لیوبلیانا، واقع شده است.

فرودگاه لیوتپلیا بزرگترین و اصلی‌ترین فرودگاه اسلوونی است که به صورت مستقیم به بیش از ۲۵ شهر و مقصد در سراسر اروپا، آسیا و شمال آفریقا، خدمات ارائه می‌کند.

وجود فرودگاه بین‌المللی لیوتپلیا در لیوبلیانا برای تجارت و اقتصاد اسلوونی نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. فرودگاه لیوتپلیا با افزایش تعداد پروازهای بین‌المللی و افزایش تردد مسافران و بارهای هوایی به عنوان دروازه‌ی ورودی و خروجی اصلی اسلوونی، عمل می‌کند.

نتیجه گیری بررسی مسیرهای حمل و نقل بین المللی به بوسنی، کرواسی و اسلونی!

در این مقاله با هدف کمک به تجار و صادرکنندگان عزیز جهت انتخاب بهترین روش حمل و نقل، کاهش هزینه و زمان صادرات کالا و بهبود عملکرد تجاری تجار به معرفی و بررسی مسیرهای حمل و نقل بین المللی به سه کشور بوسنی، کرواسی و اسلونی پرداختیم. با توجه به شرایط موجود و نوع کالای صادراتی، شما تجار عزیز می‌توانید بهترین روش حمل و نقل را برای کالای خود انتخاب کرده و همچنین با اطلاعات به دست آمده از این مقاله، فرصت‌های تجاری را در این مناطق بهبود داده و تجارت بین المللی را گسترش دهید.

اکنون شما عزیزان می‌توانید سوالات و یا تجربیات خود در زمینه حمل بار به کشورهای نام برده شده را با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.