نرخ ویژه دریایی برای آمریکا و کانادا

توسط ادمین
26 آوریل 2023
1 دقیقه خواندن
نرخ ویژه دریایی برای آمریکا و کانادا

حمل و نقل دریایی از روش‌های اصلی، مهم و حیاتی برای برقراری ارتباط تجاری آمریکا و کانادا با سایر کشورها است. این دو کشور با داشتن سواحل طولانی به طول ۲۴ هزار کیلومتر و همچنین دسترسی به دریاهای مختلف از جمله اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام، می‌توانند از حمل و نقل دریایی برای واردات و صادرات کالاها استفاده کنند.

بسیاری از بنادر در آمریکا و کانادا به عنوان محل بارگیری و تخلیه کالا استفاده می‌شوند. همچنین در این دو کشور، شرکت‌های حمل و نقل دریایی بزرگی فعال هستند که با استفاده از کشتی‌های بزرگ و مدرن، کالاهایی را از سراسر جهان به آمریکا و کانادا و برعکس، حمل می‌کنند.

  بررسی حمل و نقل ترانزیتی

در ادامه به برخی از اطلاعات کاربردی درباره حمل دریایی برای آمریکا و کانادا می‌پردازیم:

در آمریکا و کانادا بیش از 40 پورت دریایی وجود دارد. از این پورت‌ها برای حمل و نقل کالا به سراسر جهان استفاده می‌شود و کالاهای وارداتی نیز از طریق این پورت‌ها وارد می‌شوند. این پورت‌ها در طول سواحل آمریکای شمالی و کانادا قرار دارند.

پورت‌های مهم آمریکا شامل پورت نیویورک-نیوجرسی، لس آنجلس، لنگ بیچ، ساوتهمپتون و شیکاگو هستند.

  شناسنامه کانتینر چیست؟ معرفی روش‌های کدگذاری شناسه کانتینر

پورت‌های مهم کانادا نیز عبارتند از: پورت ونکوور، مونترال، تورنتو، هالیفاکس و کوبک.

نرخ ویژه دریایی برای آمریکا و کانادا

شرکت خدمات بازرگانی آموت با بیش از یک دهه فعالیت و تجربه در زمینه حمل و نقل بین المللی بر تمامی روش‌های حمل و نقل دریایی، تسلط کامل داشته و قادر به ارائه خدمات حمل دریایی جهت واردات و صادرات کالا به آمریکا و کانادا با نرخ ویژه و کیفیت بالا است.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.