حمل و نقل بین المللی از صربستان، آلبانی و مقدونیه

توسط ادمین
16 مارس 2023
1 دقیقه خواندن
حمل و نقل بین المللی از صربستان، آلبانی و مقدونیه

حمل و نقل بین المللی از صربستان، آلبانی و مقدونیه از خدمات شرکت بازرگانی آموت است که با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می‌شود. این سه کشور با داشتن جاذبه‌های توریستی و منابع طبیعی غنی، همواره مورد توجه گردشگران و سرمایه‌گذاران بوده‌اند. با توجه به جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی در این سه کشور، حمل و نقل بین المللی از صربستان، آلبانی و مقدونیه، نقش مهمی در توسعه صنعت گردشگری و تجاری این منطقه دارد.

صربستان، آلبانی و مقدونیه همچنین به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب نیز برای حمل و نقل بین المللی، اهمیت ویژه‌ای دارند. آن‌ها از طریق شبکه حمل و نقل جاده‌ای، ریلی، دریایی و هوایی به دیگر کشورهای اروپایی و آسیایی متصل هستند.

ما در ادامه، تمامی مسیرهای دریایی، هوایی و زمینی را جهت ارسال بار از کشورهای صربستان، آلبانی و مقدونیه معرفی کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

مسیرهای هوایی و زمینی از صربستان


بزرگترین و مهم‌ترین فرودگاه صربستان

فرودگاه بین‌المللی نیکولا تسلا بلگراد (Belgrade Nikola Tesla Airport) واقع در فاصله 18 کیلومتری جنوب بلگراد، بزرگترین فرودگاه صربستان، یکی از پرترددترین فرودگاه‌های جنوب شرق اروپا و به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز حمل و نقل هوایی در منطقه به شمار می‌رود.

فرودگاه بین‌المللی نیکولا تسلا بلگراد، به دلیل موقعیت جغرافیایی ممتاز و ارتباطات مستقیم با بیشتر شهرهای اروپایی برای تسهیل و افزایش تجارت و ترانزیت در صربستان، بسیار حائز اهمیت است.

  آموزش جامع ارسال بار به ترکیه

مسیرهای دریایی و هوایی از آلبانی

مهم‌ترین و بزرگترین بندر تجاری آلبانی

بندر دراچ در جنوب غربی آلبانی، بزرگترین و مهم‌ترین بندر تجاری این کشور است. این بندر دریایی در نزدیکی دریای آدریاتیک قرار دارد و دارای دو بخش اصلی شمالی و جنوبی است. بخش شمالی بیشتر برای بارگیری و تخلیه کالاهای معدنی و مواد غذایی استفاده می‌شود، در حالی که بخش جنوبی برای بارگیری و تخلیه کشتی‌های حاوی سایر بارها و همچنین مسافران مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بندر به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و ارتباط آسان با دیگر کشورهای اروپایی از بنادر تجاری پرتردد و حیاتی در منطقه است.

مهم‌ترین بنادر کانتینری آلبانی:

  • بندر دراچ (Port of Durres)
  • بندر خانزا (Port of Kavala)

مهم‌ترین بنادر فله آلبانی:

  • بندر دراچه (Port of Durres)
  • بندر ولورا (Port of Vlora)

مهم‌ترین و بزرگترین فرودگاه آلبانی

فرودگاه بین‌المللی مادر ترزا (Madre Teresa International Airport) در شهر تیرانا به عنوان بزرگترین و مهم‌ترین فرودگاه آلبانی شناخته می‌شود. این فرودگاه در فاصله 17 کیلومتری شمال شرقی تیرانا واقع شده و بیشترین تعداد پروازهای بین‌المللی آلبانی را به خود اختصاص داده است. همچنین این فرودگاه دارای تجهیزات و امکانات پیشرفته باربری است که در حمل و نقل بین‌المللی بارهای تجاری، موثر واقع شده است.

  حمل و نقل بین المللی به لهستان، اوکراین و مولداوی

مسیرهای هوایی و زمینی از مقدونیه

بزرگترین و مهم‌ترین فرودگاه مقدونیه

فرودگاه بین المللی اسکوپیه (Skopje International Airport) به عنوان مهم‌ترین و بزرگترین فرودگاه مقدونیه شناخته می‌شود. این فرودگاه در حدود ۱۷ کیلومتری شمال شرقی شهر سکوپیه واقع شده است. این فرودگاه به عنوان پایگاه اصلی شرکت هواپیمایی مقدونیه (Macedonian Airlines) و همچنین پذیرای بسیاری از پروازهای داخلی و بین المللی است.

نتیجه گیری بررسی مسیرهای حمل و نقل بین المللی از صربستان، آلبانی و مقدونیه!

هدف ما از معرفی مسیرهای دریایی، هوایی و زمینی از کشورهای صربستان، آلبانی و مقدونیه، کمک به شما تجار گرامی جهت انتخاب بهترین مسیر برای واردات کالا از این کشورها است تا در نهایت به سود حداکثری دست یابید.

در آخر لازم به ذکر است که آموت با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تجارت و حمل و نقل بین المللی، قادر به ارائه خدمات مربوطه با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت است، بنابراین می‌توانید برای استفاده از 0 تا 100 خدمات بازرگانی روی کمک آموت حساب کنید.

اکنون شما عزیزان می‌توانید سوالات و یا تجربیات خود را در زمینه حمل بین المللی کالا از کشورهای نام برده شده با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.