حمل و نقل بین المللی از کانادا

توسط ادمین
18 آوریل 2023
1 دقیقه خواندن
حمل و نقل بین المللی از کانادا

حمل و نقل بین المللی از کانادا، یکی از موضوعات مهم در صنعت حمل و نقل بین المللی است. کانادا با داشتن منابع طبیعی غنی، بازار داخلی بزرگ و روابط دوستانه با سایر کشورها به یکی از مهم‌ترین مراکز تجاری و اقتصادی جهان تبدیل شده است. حمل بین المللی از کانادا، با استفاده از روش‌های مختلف دریایی، هوایی و زمینی به مقاصد مختلف در داخل و خارج از کشور انجام می‌شود.

ما در این مقاله از وبسایت خدمات بازرگانی آموت تصمیم گرفتیم نکات طلایی حمل کالا از کانادا را در اختیارتان قرار دهیم. تا انتها با ما همراه باشید.

حمل و نقل دریایی از کانادا

حمل و نقل بین المللی از کانادا به روش دریایی از طریق مهم‌ترین بنادر کانادا از جمله تورنتو، ونکوور، مونترال و … صورت می‌گیرد.  

از میان دو رورش دریایی و هوایی، حمل و نقل دریایی صرفه اقتصادی بیشتری دارد. مدت زمان لازم جهت حمل دریایی بار از شهرهای مختلف کانادا بین 45 تا 65 روز است.

  حمل و نقل بین المللی از آلمان، هلند و بلژیک

انواع کالا از کانادا به روش دریایی با استفاده از کانتینرهای 20 فوت و 40 فوت به مقاصد مختلف حمل می‌شوند. برای استفاده از خدمات حمل و نقل دریایی از کانادا حتما به بسته بندی کالای ارسالی دقت داشته باشید. به عبارتی دقیق‌تر از بسته بندی‌های استاندارد و مناسب هر کالا استفاده کنید تا در طول مسیر حمل، آسیبی به آن وارد نشود.

حمل و نقل هوایی از کانادا

حمل و نقل هوایی یک مزیت بسیار بزرگ دارد و آن هم سرعت بالای ارسال بار است. این روش، علاوه بر سرعت بالا، مزایای دیگری نیز از جمله امنیت بالا و قابلیت ارسال به مقاصد دوردست را فراهم می‌کند. حمل و نقل بین المللی از کانادا به روش هوایی حدود 5 الی 7 روز به طول می‌انجامد.

مهم ترین فرودگاه های کانادا

  • فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو (Toronto Pearson International Airport) با کد یاتا (YYZ)
  • فرودگاه بین المللی ونکوور (Vancouver International Airport) با کد یاتا (YVR)
  • فرودگاه بین المللی اتاوا (Ottawa International Airport) با کد یاتا (YOW)
  • فرودگاه شارلوت تاون (Charlottetown Airport) با کد یاتا (YYG)
  • فرودگاه کمبریج بی (Cambridge Bay Airport) با کد یاتا  (YCB)
  بررسی مزایا و معایب انواع روش‌های حمل و نقل

مسیرهای دریایی، هوایی و ترکیبی از کانادا

نتیجه گیری بررسی حمل و نقل بین المللی از کانادا!

در این مقاله سعی کردیم نکات مهم حمل و نقل بین المللی از کانادا را در اختیارتان قرار دهیم تا در صورت نیاز به استفاده از خدمات حمل دریایی و هوایی از کشور کانادا، با حداقل هزینه و در کمترین زمان ممکن، پروسه واردات کالای خود را از این کشور طی کنید.

در آخر لازم به ذکر است که آموت با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه واردات و صادرات کالا به تمامی فوت و فن‌های تجارت بین الملل، تسلط کامل داشته و قادر به ارائه خدمات مربوطه با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت است.

اکنون شما عزیزان می‌توانید سوالات و یا تجربیات خود را در زمینه حمل کالا از کشور کانادا با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.