نکات طلایی واردات تخته فیبر تراکمی متوسط (MDF)

توسط ادمین
23 ژانویه 2023
1 دقیقه خواندن
واردات تخته فیبر تراکمی متوسط

واردات تخته فیبر تراکمی متوسط (MDF) از کشورهایی که شرایط مناسبی جهت تولید انبوه این محصول دارند، صورت می‌گیرد. در واقع ام دی اف به واسطه کاربردهای آن، متقاضیان زیادی در اقصی نقاط دنیا دارد.

اگر شما هم تصمیم به تجارت ام دی اف دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتها با ما همراه باشید. ما در این مقاله از وبسایت خدمات بازرگانی آموت قصد داریم به طور جامع به راهنمای تجارت تخته فیبر تراکمی متوسط بپردازیم.

درباره واردات MDF

در چندین سال گذشته واردات تخته فیبر تراکمی متوسط به کشورمان ایران افزایش چشمگیری داشته‌ است. واردات ام دی اف در ایران از کشورهای مختلف صورت می‌گیرد که در ادامه مقاله آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

هزینه واردات ام دی اف

اگر می‌خواهید درباره هزینه‌های مربوط به واردات تخته فیبر تراکمی متوسط اطلاعات کسب کنید باید بگوییم که فاکتورهای مختلفی روی آن تاثیرگذار هستند. مهم‌ترین فاکتورهای موثر در هزینه واردات این محصول عبارتند از:

کد تعرفه گمرکی ام دی اف

HS Code (کد تعرفه گمرکی) ام دی اف خام که جهت ترخیص کالا از گمرک به آن نیاز دارید زیر ردیف 4411 است.

  نکات کلیدی صادرات کیوی

کد تعرفه گمرکی تخته فیبری تراکمی متوسط (mdf) برابر است با 44111210

بزرگترین کشورهای صادر کننده تخته فیبر تراکمی متوسط (MDF) به ایران

3 کشور برتر در زمینه صادرات تخته فیبر تراکمی متوسط (MDF)، عبارتند از:

  • تایلند
  • ترکیه
  • چین

علاوه بر کشورهای مذکور، امارات، اندونزی، بریتانیا و روسیه نیز در لیست برترین کشورهای صادر کننده MDF به ایران هستند.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله صادرات سنگ خارا را نیز مطالعه کنید.

بهترین بسته بندی و حمل تخته فیبر تراکمی متوسط

عدم رعایت شیوه‌های صحیح جهت بسته بندی ورق‌های mdf صادراتی، احتمال آسیب رسیدن به این محصول را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

بهترین روش برای بسته بندی تخته‌های فیبری، استفاده از کارتن است. البته ناگفته نماند که از پلاستیک نیز جهت بسته بندی این محصول استفاده می‌شود، اما این روش توصیه نمی‌شود.

نکته: برای بسته بندی پالت‌های ام دی اف با استفاده از پلاستیک، تعدادی از آن‌ها را روی هم قرار داده و روکش پلاستیکی دارای تعدادی روزنه روی آن‌ها می‌کشند.

  0 تا 100 صادرات بنتونیت (Bentonite)

پالت‌های ام دی اف بسته بندی شده با کارتن و یا حتی پلاستیک را معمولا با استفاده از تسمه‌های فلزی و یا PVC می‌بندند تا در طول مسیر، جابجا نشوند.

برای حمل و جابجایی پالت‌های MDF از لیفتراک استفاده می‌شود.

نتیجه‌ گیری بررسی واردات MDF!

در این مقاله آموختیم که کشورمان ایران بخش زیادی از نیاز خود به MDF (تخته فیبر تراکمی متوسط) را از طریق واردات از کشورهای با تولید انبوه تامین می‌کند.

در آخر لازم به ذکر است که اگر قصد واردات MDF را دارید، می‌توانید روی کمک آموت حساب کنید. آموت با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تجارت بین الملل به تمامی قوانین و فوت و فن‌های واردات و صادرات، تسلط کامل داشته و قادر به ارائه خدمات مربوطه به بهترین نحو است.

اکنون شما عزیزان می‌توانید سوالات و یا تجربیات خود را در زمینه واردات تخته فیبری تراکمی متوسط با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.