بررسی روش‌های حمل بار از آلمان

توسط ادمین
17 آوریل 2023
1 دقیقه خواندن
حمل بار از آلمان

حمل بار از آلمان بسته به مقصد مورد نظر به یکی از روش‌های دریایی، هوایی و یا زمینی صورت می‌گیرد. آلمان با وسعت 357،386 کیلومتر مربع و با جمعیت بیش از 83 میلیون نفر، یکی از بزرگترین کشورهای اروپاست که در زمینه حمل و نقل بار نیز دارای جایگاه مهمی است. حمل و نقل بار از آلمان به دیگر نقاط جهان، به دلیل واقع شدن در مرکز قاره اروپا، اهمیت زیادی دارد. در حوزه حمل و نقل بار، آلمان با وجود نوسانات و شرایط اقتصادی متغیر، همچنان یکی از پایه‌گذاران حمل و نقل اروپا است.

اگر قصد ارسال بار از آلمان را دارید، پیشهاد می‌کنیم تا انتها با ما همراه باشید. ما در این مقاله از وبسایت خدمات بازرگانی آموت قصد داریم به راهنمای حمل کالا از کشور آلمان بپردازیم.

روش‌های ارسال بار از آلمان

همانطور که در مقدمه بیان کردیم روش‌های حمل بار از آلمان عبارتند از:

انتخاب بهترین روش حمل بار از کشور صنعتی آلمان با بررسی فاکتورهای مختلفی از جمله مقصد مورد نظر، نوع بار، وزن و حجم کالای ارسالی و … امکان پذیر است.

حمل بار از آلمان به روش دریایی

حمل دریایی بار از آلمان به واسطه وجود بنادر بزرگ و مهم تجاری در این کشور به مقاصد مختلفی صورت می‌گیرد. حمل بار دریایی از کشور آلمان به یکی از سه روش فول بار، خرده بار و یا فله‌ای و با استفاده از کانتینرهای 20 فوت 40 فوت و کشتی‌های فله بر انجام می‌شود.

مهم ترین بنادر آلمان عبارتند از:

  • Hamburg Port (هامبورگ)
  • Port of Bremen and Bremerhaven (برمن)
  • Port of Wilhelmshaven (ویلهلمزهافن)

 ارسال بار از آلمان به روش زمینی

روش دیگر حمل بار از آلمان، زمینی است که از اغلب شهرهای آلمان و به یکی از دو روش فول تراک FTL و خرده بار LTL صورت می‌گیرد. این روش حمل، زمان بر است و به طور میانگین 10 الی 20 روز به طول می‌انجامد. بسته به حجم و وزن بار، می‌توان از انواع وسایل نقلیه مانند کامیون، ون و تریلر استفاده کرد. این روش حمل و نقل بیشتر در مسافت‌های کوتاه و متوسط بین شهری و بین المللی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین برای ارسال بار از آلمان به کشورهای اطراف می‌توان از این روش استفاده کرد. با این حال، برای ارسال بار به کشورهای دوردست مانند کشورهای آسیایی یا آمریکای جنوبی، استفاده از روش حمل و نقل هوایی مزیت بیشتری دارد.

  حمل و نقل بین المللی به بوسنی، کرواسی و اسلونی

حمل هوایی بار از آلمان

ارسال بار از کشور آلمان به روش هوایی به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم صورت می‌گیرد. حمل هوایی بار از آلمان به دیگر کشورها، یکی از مهمترین روش‌های حمل و نقل بین المللی بار است. با وجود اینکه حمل و نقل دریایی و زمینی نیز در آلمان پرطرفدار است، اما حمل و نقل هوایی به دلیل سرعت و کارایی بیشتر، برای بارهایی با ارزش بالا، زمان‌بندی‌های سخت یا بارهایی با وزن و حجم کمتر، محبوب است.

فرودگاه فرانکفورت، به‌عنوان یکی از پربازدیدترین فرودگاه‌های اروپا و مرکزی برای شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی، یکی از اصلی‌ترین مراکز حمل و نقل بار از آلمان به دیگر نقاط جهان است. این فرودگاه دارای پیشرفته‌ترین تجهیزات حمل بار است. همچنین فرودگاه مونیخ نیز در حمل و نقل بین‌المللی کشور آلمان، نقش مهمی را ایفا می‌کند.

مهم ترین فرودگاه‌های آلمان عبارتند از:

  • Frankfurt Airport – FRA
  • Berlin Airport – BER
  • Munich Airport – MUC
  • Düsseldorf Airport – DUS
  • Hamburg – HAM
  نحوه حمل بار با لنج

هزینه ارسال بار از آلمان

جهت کسب اطلاع از هزینه‌های مربوط به حمل بار در صنعت حمل و نقل بین المللی، باید فاکتورهای مختلفی را مورد بررسی قرار داد، از جمله:

  • ترم خرید
  • روش حمل
  • نوع بسته بندی
  • فاصله مبدا اولیه تا مقصد نهایی

به طور کلی، هزینه حمل و نقل بسته به نوع خدماتی که ارائه می‌شود و شرکت حمل و نقلی که انتخاب می‌شود، تغییر می‌کند. به عنوان مثال، حمل و نقل از طریق کامیون ارزان‌تر از حمل و نقل از طریق تریلر است و همچنین استفاده از خدمات ارسال سریع مانند DHL گزینه‌ای گران‌تر است. برای دستیابی به بهترین هزینه برای حمل و نقل بار، بهتر است با شرکت‌های حمل و نقل مختلف تماس بگیرید و قیمت‌ها را مقایسه کنید.

نتیجه گیری بررسی حمل بار از آلمان!

هر یک از روش‌های حمل و نقل از جمله حمل هوایی، حمل زمینی و حمل دریایی مزایا و معایب خود را دارند و در انتخاب روش مناسب باید به این نکته توجه شود که هزینه، سرعت و امنیت مورد نیاز شما چیست. به همین دلیل، بهتر است با شرکت‌های حمل و نقل مختلف تماس بگیرید و قیمت‌ها، شرایط و خدمات ارائه شده را مقایسه کنید تا به بهترین روش و هزینه برای حمل بار از آلمان برسید.

در آخر لازم به ذکر است که آموت با داشتن نمایندگی رسمی در آلمان، قادر به حمل مقرون به صرفه کالا از این کشور با بهترین روش حمل و بالاترین کیفیت است.

 اکنون شما عزیزان می‌توانید سوالات و یا تجربیات خود را در زمینه حمل کالا از آلمان به مقاصد مختلف با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.